Nelze odeslat zprávu přes SMTP

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Červen 21 14:26:05 CEST 2007

Martin napsal(a):
> Pouzivame sluzbu SuperDNS u spol. IGNUM. Tedy na serverech IGNUM je
> nastaven MX zaznam na nas server.
>
> Pri zadani prikazu:
> host -t MX prosperita.info
>
> to vypise: ;; connection timed out; no servers could be reached

A zde je tedy zakopaný pes prostě váš server nezjistí MX záznam takže
nemůže odeslat poštu.

U mě to funguje

[petr na soban ~]$ host -t MX prosperita.info
prosperita.info mail is handled by 10 ms.s-bitis.cz.
[petr na soban ~]$

Takže zakopaný pes je někde ve vaší síti kdy ten DNS co používáte z vaší
sítě nedodá potřebný údaj.

Takže si musíte udělat pořádek v tom jaký DNS používáte v té vaší síti.

Prostě na ten dotaz musíte dostat stejnou odpověď jako já.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Počítače jsou nespolehlivé, lidé také. Avšak počítače jsou v tom mnohem
důkladnější.
		-- Murphy