Zkusenosti se zalohovanim na DVD-RAM

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 21 16:04:07 CEST 2007

On Thu, Mar 22, 2007 at 08:06:47PM +0100, Martin Bodlák wrote:
> Hezky den vsem.
>
> Delam pravidelne zalohy na DVD-RAM. Kupoval jsem DVD-RAM mechaniku (LG),
> protoze jsem si rikal - melo by to byt jistejsi, DVD-RAM ma chybovou
> diagnostiku, a tak dale. Nicmene me zkusenosti jsou dost tristni.

Zdravim!

Pouzivam DVD-RAM celkem spokojene k zalohovani veci jako jsou texty,
scanny apod. Pouzivam ext2, a zalohuju jen zmeny pomoci rsync (samozrejme
zaloh mam vic a po nejake dobe rotuji. A neni to jedina metoda zalohovani...)
S dobrou mechanikou neni problem. Oproti USB diskum vyjde DVD-RAM dosti
levneji... Zatim... :-o

Petr Tomasek