Hardware na maly router do kratkeho racku

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Červen 23 03:30:51 CEST 2007

Hezky vecer,

On Sat, Jun 23, 2007 at 12:54:45AM +0200, Libor Chocholaty wrote:

> Nevim, co mate za skrin, ale Intel dela pekne mikro-ATX desky s cipsetem
> G965 s rozmery 24.5x24.5 cm
> http://www.intel.com/products/motherboard/DG965OT/index.htm

Na to nesezenu maly case. Jediny prazdy maly 1U je 482x44.5x220 a tam
fakt 24.5 nenarvu ;-)

> Nebo tusim ze Gigabyte dela mini-DTX desku s cipsetem AMD690V s rozmery
> 17x20 cm.
> Podpora AMD690 uz je v kernelu, nasel jsem info na abclinuxu.cz v sekci
> hardware. Jennevim, zda uz je k sehnani.

Nejen kernel, ale i cely debian je podminkou.

> Chtel jsem najit odkaz na tu desku, ale zjistil jsem, ze to bylo SiS a
> nebylo to na cipsetu AMD690... ale treba to stoji za pozornost.
> http://www.digitimes.com/news/a20070606PR210.html

Sorry, the page you are trying to open is available only for our paid
subscribers

Bohuzel vsechny via-epia se prodavaj s parohacema nebo via-rhine.
-- Dalibor Straka