soft pro slepovani fotek

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Červen 25 12:00:17 CEST 2007

Dne ne 24. června 2007 20:26 Robert Cernansky napsal(a):

> Hugin (http://hugin.sourceforge.net/). Je to frontend pre Panorama
> Tools (http://panotools.sourceforge.net/). Podla mna je
> dobry. Vacsinou mu dopomozem zopar rucne pridanymi control pointami
> ale fotky zlepi tak, ze sa neda rozoznat prechod.

Já vám nabídnu srovnání i s jinými aplikacemi (i na Windows).
Hugin je dobrý, ale šíleně pracný a pokud děláte vělké věci, pak se nadřete
jako kůň, jsou to hodiny a hodiny práce. (myslím tím fotografie s 12 a více
snímky). A nemyslím si, že blending tam funguje tak dobře...

Pro Windows je aplikací více, komerčních, doporučit mohu Panoramamaker Pro,
pokud jsou dobře snímané předlohy, práce je rychlá a software velice přesný.
Bohužel je trošku omezený tím, že musíte mít předem přesně vymyšleno, kolik
snímků budete pořizovat a jakém směru.

Něco má i Photoshop, ale jsou tam některá omězení (jako 8bitová hloubka apod.)
Tak snad jsem pomohl
MK