soft pro slepovani fotek

Kotrla Vitezslav vitezslav.kotrla na ceb.cz
Pondělí Červen 25 14:34:47 CEST 2007

> Hugin je dobrý, ale šíleně pracný a pokud děláte vělké věci,
> pak se nadřete jako kůň, jsou to hodiny a hodiny práce. (myslím
> tím fotografie s 12 a více snímky). A nemyslím si, že blending
> tam funguje tak dobře...

S huginem mám možná trošku lepší zkušenosti, naposledy jsem lepil
25 obrázků a když necháte kontrolní body vygenerovat autopano-SIFT,
stačí většinou už jen drobná ruční korekce (vertikály, horizontály).

Na blending používám enblend, ten pracuje naprosto perfektně.

Nějaké ukázky (ne moje :-) jsou třeba tady:

http://0pointer.de/static/panos.cgi

VK