Klavesnica Genius LuxeMate 810 Media Cruiser

Ondrej Scecina ojo na force.sk
Pondělí Červen 25 22:40:04 CEST 2007

Tak som sa na to pozrel a ako-tak to funguje. Najviac mi vadi to, ze mi v KDE
prestali fungovat kombinacie Win+<hocico>. khotkeys mi ukaze, ze som stlacil
Win klavesu, ale po stlaceni D sa mi objavi iba D a nie Win+D tak ako
predtym. Nenaslo by sa riesenie aj na toto? Ak by som na nieco prisiel, tak
samozrejme dam vediet.