Klavesnica Genius LuxeMate 810 Media Cruiser

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Pondělí Červen 25 22:57:00 CEST 2007

Ondrej Scecina:
> Tak som sa na to pozrel a ako-tak to funguje. Najviac mi vadi to, ze mi v
> KDE prestali fungovat kombinacie Win+<hocico>. khotkeys mi ukaze, ze som
> stlacil Win klavesu, ale po stlaceni D sa mi objavi iba D a nie Win+D tak
> ako predtym. Nenaslo by sa riesenie aj na toto? Ak by som na nieco prisiel,
> tak samozrejme dam vediet.

Tento problem som neriesil, tuto klavesnicu pouzivam k systemu s MythTV, kde
klavesove kombinacie az tak potrebne nie su.
--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com