poruseny adresar (reiserfs)

Lubomir Horna lubos na horna.biz
Čtvrtek Březen 1 16:12:27 CET 2007

Ahoj,

pravda, zadelal jsem si na problemy... na velke :(

Po delsim testovani a hledani to vypada na dva problemy:

1. teplotni nestabilita CPU.

Stroj celkem "spolehlive" spadne pri masivni zatezi vypocetne narocnych
procesu. Pri testovani jsem pouzil cpuburn (cpuMMX) v kombinaci s
komprimaci .tar archivu.
Teplota CPU se ustalila na 75'C, jelo to cca 10 hodin a pak to v noci
spadlo.
(CPU = Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz HT)

Posledni zaznamy v logu pred padem ukazuji na druhy problem:

Feb 21 04:20:17  kernel: ReiserFS: md2: warning: vs-13060:
reiserfs_update_sd: stat data of object [2 28559 0x0 SD] (nlink == 2)
not found (pos 1)
Feb 21 04:20:49  last message repeated 378 times
Feb 21 04:21:49  last message repeated 856 times
Feb 21 04:22:46  last message repeated 794 times

ten zrejme zapricinuje ony porusene adresare

Google nasel par odkazu kde se resi tyto warning message, nekdy od verze
jadra 2.6.15, napr:
http://groups.google.cz/group/reiserfs-list/browse_frm/thread/a5f07ad535417451/b23461e4134b8c50%23b23461e4134b8c50

S procesorem uz si nejak poradim, asi mu koupim lepsi chladic...
Otazka je co s reiserfs? Vite nekdo o nejakem patchi? Ja jsem v podstate
zadne reseni nenasel, nebo jsem spatne cetl?
Jeste taky muzu pouzit jiny fs, ze ano...

Zdravim
L. Horna