poruseny adresar (reiserfs)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Březen 1 20:03:23 CET 2007

On Thu, Mar 01, 2007 at 04:12:27PM +0100, Lubomir Horna wrote:
> ten zrejme zapricinuje ony porusene adresare
>
> Google nasel par odkazu kde se resi tyto warning message, nekdy od verze
> jadra 2.6.15, napr:
> http://groups.google.cz/group/reiserfs-list/browse_frm/thread/a5f07ad535417451/b23461e4134b8c50%23b23461e4134b8c50
>
> S procesorem uz si nejak poradim, asi mu koupim lepsi chladic...
> Otazka je co s reiserfs? Vite nekdo o nejakem patchi? Ja jsem v podstate
> zadne reseni nenasel, nebo jsem spatne cetl?
> Jeste taky muzu pouzit jiny fs, ze ano...

Reiserfs ma vyznam, pokud nenastane fyzicke poskozeni dat na disku. Tedy
drahe servery, drahe disky, raidy a pod.

Doporucuji vam pouzit jiny fs. Kdyz uvedete charakter dat a pristupu na
partition, pomuzeme vam i s jeho vyberem.

Jeste zkuste data zazalohovat a pustit "reiserfs rebuild tree".
-- Dalibor Straka