reverzny zaznam a antispam

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Pondělí Březen 5 10:22:49 CET 2007

> Ono je možná ještě důležitější, kam pak ukazuje www.inadomena.com.
> Jestli někam jinam, než na vaše 1.2.3.4, pak jste po kolena ve sr...
> Jestli na 1.2.3.4, ale inadomena.com je cizí doména, tak jste tam jen
> po kotníky (a po pás je tam majitel té cizí domény).

Ok, ja to teda upresnim:

Moj mailserver: mail.mojadomena.cz
Verejna IP od providera: 1.2.3.4

// moj forward zaznam, vedeny v dns mojej domeny
[user na localhost:] host mail.mojadomena.cz
mail.mojadomena.cz has address 1.2.3.4

// reverzny lookup
[user na localhost:] host 1.2.3.4
4.3.2.1.in-addr.arpa domain name fragment_ip_adresy.prdel.cz.

> Na tom, co je v HELO, by nemělo tolik záležet, i když nějaké antispamy to
> také můžou brát do úvahy.

> Ale jestli to ISP nechce spravit, tak je čas mu udělat pápá!

Provider je ( povodne som to nechcel zverejnovat ) www.pe3ny.net. Linka je od
nich dobra za dobre prachy, ale ich pristupom ( riesim to 2 mesiace, 5
telefonatov, 2 emaily ) sa ma asi snazia totalne nasrat! Preto som to chcel
prekonzultovat na konfere, nez sa zacnem do niecoho zasadneho pustat, aby som
nahodou niekomu zasadne nekrivdil ( napr. nie je technicky mozne odkazovat
reverzom inam ako do providerovej domeny ( co je blbost, pretoze do PTR si
mozem napisat co chcem )).

Dik,

ahoj

--