reverzny zaznam a antispam

Petr Janda janda na netbox.cz
Pondělí Březen 5 10:41:32 CET 2007

On Mon, Mar 05, 2007 at 10:22:49AM +0100, msk.conf wrote:

> Ok, ja to teda upresnim:
>
> Moj mailserver: mail.mojadomena.cz
> Verejna IP od providera: 1.2.3.4
>

> // moj forward zaznam, vedeny v dns mojej domeny
> [user na localhost:] host mail.mojadomena.cz
> mail.mojadomena.cz has address 1.2.3.4
>

> // reverzny lookup
> [user na localhost:] host 1.2.3.4
> 4.3.2.1.in-addr.arpa domain name fragment_ip_adresy.prdel.cz.

> Provider je ( povodne som to nechcel zverejnovat ) www.pe3ny.net. Linka je od
> nich dobra za dobre prachy, ale ich pristupom ( riesim to 2 mesiace, 5
> [...]

Zdravim ...

Nechci se nejak zastavat providera, ale pokud mate nejakou sluzbu pro
domacnost (za dobry prachy :-) proc by mel delat reverzy na jake si
vzpomenete? Co vam vlastne brani v tom, nastavit si MX u vasi domeny na
fragment_ip_adresy.prdel.cz? Pokud bude sedet ze
MX = fragment_ip_adresy.prdel.cz
A fragment_ip_adresy.prdel.cz = 1.2.3.4
PTR 1.2.3.4 = fragment_ip_adresy.prdel.cz
tak mate po problemu.

	S pozdravem

				Petr Janda
--