Gentoo / Stage1Error :FATAL: stage1: Bootstrapping failed!

Annath groups annath_groups na blacksuns.net
Pondělí Březen 5 17:26:16 CET 2007

No, popravdě řečeno, vidím v těch vašich logách dvě různá selhání
instalace. První bylo při pokusu o "emerge sync" - natažení aktuálního
portage.
Druhé bylo při kompilaci balíčku media-libs/svgalib-1.9.25
Jestli dobře vidím, používáte gentoo installer. No, popravdě - nikdy jsem
ho nepoužil a neznám jeho spolehlivost, ale jestli se chcete o gentoo něco
málo naučit, tak vezměte spíš tento návod a nainstalujte si ho bez
instalátoru:
http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-x86.xml
PSp

> Zdravim,
>
> preju vsem hezke sobotni odpoledne.
>
> Zacal jsem si vcera trochu hrat s Gentoo, procetl jsem si pomerne dost
dokumentace a dnes jsem se konecne dostal k prvni kompilaci. bohuzel
nevim proc, ale pokazde mi to spadne. muzete mi prosim poradit?
prikladam relevantni soubory.