OS na FLASH disku

Martin Kriz martinkriz na iol.cz
Pondělí Březen 5 21:54:19 CET 2007

Zdravim,

chtel bych hned z nekolika duvodu provozovat bezdiskove PC (zadny HDD, CDROM
a uz vubec ne FDD). Jen MB+CPU+RAM a 2GB USB2.0 flash disk. Staci kdyz OS
bude mit nejake graficky privetive (a pokud mono windows co nejpodobnejsi)
graficke prostredi + prohlizec (firefox). Zatim jsem uspesne vyzkousel
Madrive ONE 2700 KDE a jsem spokojen az na to je system je trochu moc velky
na 2GB flasku.

Jake velikosti systemu muzu dostahnout pokud si stahnu normalni instalacni
sadu DVD a udelam nejakou malou instalaci na USB? Je vubec instalace na USB
mozna?

Diky vsem za odpovedi

Martin