3ware 7xxx, pouzit hw alebo sw raid?

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Neděle Březen 11 07:55:28 CET 2007

DD.

Mam server a v nom raid ide radic 3ware 7xxx na 2xIDE disky. Momentalne ho
pouzivam len ako IDE radic + sw raid1 pre uzivatelske data. /boot a / mam na
1xIDE priamo na doske. Kedze ma ale caka prekopanie serveru, napadlo ma, ci
nevyuzit hw raid.

Co sa tyka 3ware 7xxx, preliezol som konferu a narazil som na par problemov z
obcasnym vyhadzovanim diskov z pola a tak podobne, ale prispevky to su par
rokov stare. Preto sa chcem spytat tych, co tento radic pouzivaju, aby sa
podelili o skusenosti.

Pokial by som aj vyuzil hw raid, ma priamo podporu v jadre ( debian etch
2.6.nieco ) na management/notifikaciu mdadm pri rozpadnuti pola, alebo treba
instalovat binarny sw priamo od 3ware?

A este jedna otazka: v pripade, ze budem mat system zlozeny z dvoch raidov 1,
jeden HW a jeden SW, ktory je lepsie pouzit ako bootovaci+system a ktory na
user data?

Diky za rady.

--
Dusan Zatkovsky