CPU throttling

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Březen 12 12:29:58 CET 2007

Dne pondělí 12 březen 2007 11:54 Petr Janda napsal(a):

> S throttlingem != T0 pocitac jede pomalu a nakonec to stejne nejak
> podstatne baterku neusetri (mozna to je problem mezi zidli a klavesnici,
> nebo toho notesu, co mam), takze to nepouzivam.
>
> 	S pozdravem
>
> 				Petr Janda

Mne nejde o setreni baterky, ale o chlazeni CPU pokud jede na 100procent.
Teoreticky kdyz aktivuji pri velkem zatizeni CPU throttling, tak by mela jit
teplota dolu. To ze nesetrim baterii throttlingem je mi jasne, na to jsou
jine funkce. Jinak jsem v rezimu AC adapter.

A.K.
--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz