backup online serveru

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Březen 14 00:42:37 CET 2007

"Karel Zak" <kzak na redhat.com> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.4592.1173695893.12250.linux na linux.cz...

> Uf... tomu rikam stredoveka mucirna DB admina.
>
> K cemu jsou transakce? A pak treba PostgreSQL podporuje i primo
> on-line backup.

No transakce jsou ke zpomaleni prace serveru :-) Uvedomte si, ze transakce
pri ktere delate kopii vsech tabulek z dane databaze vam vytvori docasnou
kopii a teprve po uzavreni se ta kopie smaze. Takze pokud potrebuji
zkopirovat napriklad 100MB dat z jedne databaze, tak se vytvori 100MB
docasnych dat, pak 100MB novych souboru a nakonec se tech 100MB docasnych
zahodi. Ja vim, z hlediska programatora to vypada moc hezky. Begin
trabnsaction, par radek kodu, end transaction. Ale co musi fyzicky ten
server provest na rozdil od meho reseni.
Jak to je u postrgresu to nevim, s tim neumim.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz