backup online serveru

Filip Krejci filip.krejci na datesoft.cz
Středa Březen 14 08:25:39 CET 2007

> No transakce jsou ke zpomaleni prace serveru :-) Uvedomte si, ze transakce
> pri ktere delate kopii vsech tabulek z dane databaze vam vytvori docasnou
> kopii a teprve po uzavreni se ta kopie smaze. Takze pokud potrebuji
> zkopirovat napriklad 100MB dat z jedne databaze, tak se vytvori 100MB
> docasnych dat, pak 100MB novych souboru a nakonec se tech 100MB docasnych
> zahodi. Ja vim, z hlediska programatora to vypada moc hezky. Begin
> trabnsaction, par radek kodu, end transaction. Ale co musi fyzicky ten
> server provest na rozdil od meho reseni.
> [...]

To nemyslite vazne ?

Pokud pustite transakci, znamena to: "ber vsechna data od stavajici
verze zmen", nikoliv "zkopiruj cely disk, ja si z neho neco vyberu a pak
tu kopii smaz" :-)

Kopie se vytvareji pouze v pripade ze delate update/insert a to pouze
tech zaznamu, ktere menite.

Prectete si neco o transakcich a multi version concurency control.
Zjevne mate dost zkreslene predstavy.

--
Filip Krejci <filip.krejci na datesoft.cz>

The Information Revolution will be fought on the command line.