backup online serveru

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Středa Březen 14 14:14:00 CET 2007

Zdravim

>No transakce jsou ke zpomaleni prace serveru :-) Uvedomte si, ze transakce
>pri ktere delate kopii vsech tabulek z dane databaze vam vytvori docasnou
>kopii a teprve po uzavreni se ta kopie smaze. Takze pokud potrebuji
>zkopirovat napriklad 100MB dat z jedne databaze, tak se vytvori 100MB
>docasnych dat, pak 100MB novych souboru a nakonec se tech 100MB docasnych
>zahodi. Ja vim, z hlediska programatora to vypada moc hezky. Begin
>trabnsaction, par radek kodu, end transaction. Ale co musi fyzicky ten
>server provest na rozdil od meho reseni.
> [...]
to sa mi nechce verit, ze sa robi kopia tabulky, pri mojej dvojgigovej
databazke by som sa jednak zaciatku transakcie nedockal (prekopirovanie
2 GB dat) a uz si neviem predstavit otvorenych 20 transakcii naraz, kde
by to ten chudak server dal, ked tam na disku nemam 40 GB miesta...

M.R.