Limit poctu spojeni

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Březen 14 10:12:14 CET 2007

> TCP spojení je identifikované čtveřicí (lokální IP, lokální
> port, vzdálené
> IP, vzdálený port). Rozhodně není potřeba mít na každé
> spojení zvláštní
> lokální port -- jak lze ostatně vidět na serverovém konci,
> kde z jednoho
> portu na jedné IP adrese vede mnoho spojení (jiná otázka je, jestli
> použitá implementace TCP dovoluje vícenásobné použití jednoho
> portu i na
> klientské straně).

	A vy znáte takovou implementaci?

	I v Linuxu se to občas používá jako identifikátor běhu/zamrznutí
předchozí instance programu... Proč není schopen apache, bind apod.
naběhnout?

	Zastaralá man stránka k syscalu bind v RHEL4 říká:

      EINVAL The socket is already bound to an address.  This may change  in
              the future: see linux/unix/sock.c for details.

	V době, kdy jsem si s takovýma opičárnama hrál to možné nebylo, ted
to zkoušet nebudu, mně těch 65535 portů stačí...:-)