jak ridit provoz na seriovem portu RS485?

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 10:38:17 CET 2007

Ja si myslim, ze tohle je nejak osetrene. Snad vam dobre rozumim. Karta ma
osm portu, k nim jsou prirazeny devs ttyS4 - 11. Program, ktery tu mam
puvodne pracoval na normalnim RS232 ttyS0 s tim, ze tam byl naveseny
prevodnik 232/485. Ten prevodnik si smer komunikace ridil sam, ale ta karta
to zda se neumi. Moc dokumentace k ni neni. Proto hledam nejakou ukazku s
kodem, ktery by toto zajistoval.
Michal