jak ridit provoz na seriovem portu RS485?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Březen 15 11:29:21 CET 2007

Karta RS485 musi umet prepinat smer dat. Typy, ktere znam, si klicuji
vysilaci obvod automaticky. OS ma v tomto smeru hodne omezene moznosti jak
zjisit okamzik, kdy je odeslan posledni stopbit a jak na to rychle
zareagovat.
Portu na karte mate dost, tak muzete na jednom portu poslouchat. Nebo
muzete poslouchat na starem COM prevodniku. Pokud byste s kartou neuspel,
existuji prevodniky USB/RS485, cena byva do tisicovky.

Lada