jak ridit provoz na seriovem portu RS485?

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 15:08:30 CET 2007

Znamena to tedy, ze kdyz zarizeni, se kterym jsem puvodne komunikoval na
RS232 (ttyS0), hodim na jeden z tech 485 portu, tak by to melo fungovat?
Zatim vsechny moje pokusy selhaly.

Ladislav Vaiz wrote:

> Karta RS485 musi umet prepinat smer dat. Typy, ktere znam, si klicuji

To, ze musi, jste pouzil ve vyznamu, ze "by mela mit tu vlastnost" nebo
ze "jinak se ty karty nedelaj"? Ja to vidim tak, ze jste podle vseho urcite
myslel tu prvni variantu a ja mam s tou kartou smulu. :-|

> vysilaci obvod automaticky. OS ma v tomto smeru hodne omezene moznosti jak
> zjisit okamzik, kdy je odeslan posledni stopbit a jak na to rychle
> zareagovat.
> Portu na karte mate dost, tak muzete na jednom portu poslouchat. Nebo
> muzete poslouchat na starem COM prevodniku. Pokud byste s kartou neuspel,
> existuji prevodniky USB/RS485, cena byva do tisicovky.

Jde o to, ze bychom se tech prevodniku radi zbavili. Jednak kvuli nakladum a
jednak kvuli zjednoduseni celeho obvodu a take z prostorovych duvodu.
No nic, jdu dal laborovat. Zatim diky

Michal