ICH7 Intel High Definition soundcard - nezvuci

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Sobota Březen 17 22:38:50 CET 2007

Opty wrote:

> Mozna to neni zapojene, zkuste to pichnout dozadu.

Upresnim nekolik veci:

  - mam do zdirky headphones pripojen a klasicka stereo sluchatka.
Panelem jsem myslel zadni panel, jiny to ani nema.
  - kdyz pustim system-config-sound, nabizi mi to jako PCM device ALC260
Analog nabo ALC260 Digital
  - kanaly nejsou ve stavu Mute, overeno pres alsamixer

Co se tyka ruznych modelu, snazil jsem vygooglit jejich seznam, lec jsem
nebyl az tak uspesny. V zdrojich jsem nasel nasledujici:
/* ALC260 models */
enum {
         ALC260_BASIC,
         ALC260_HP,
         ALC260_HP_3013,
         ALC260_FUJITSU_S702X,
         ALC260_ACER,
#ifdef CONFIG_SND_DEBUG
         ALC260_TEST,
#endif
         ALC260_AUTO,
         ALC260_MODEL_LAST /* last tag */
};

Po nastaveni modelu ACER to zacalo zvucet. Ma to ale mouchy:

Starting sound driver: snd-hda-intel done
/usr/sbin/alsactl: set_control:970: failed to obtain info for control #1
(No such file or directory)
/usr/sbin/alsactl: set_control:970: failed to obtain info for control #2
(No such file or directory)
/usr/sbin/alsactl: set_control:970: failed to obtain info for control #6
(No such file or directory)
/usr/sbin/alsactl: set_control:970: failed to obtain info for control #7
(No such file or directory)
/usr/sbin/alsactl: set_control:970: failed to obtain info for control #8
#11 (No such file or directory)
/usr/sbin/alsactl: set_control:970: failed to obtain info for control
#12 (No such file or directory)
/usr/sbin/alsactl: set_control:1085: bad control.17.value type
/usr/sbin/alsactl: set_control:1085: bad control.18.value type
XXX write TLV...

Evidentne to neumi rozpoznat vsechny ovladaci prvky a tak to pak jede
jen analogove.

A jeste dodam, co ze to je vlastne za stroj: Transtec SENYO miniPC.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu