ICH7 Intel High Definition soundcard - nezvuci

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Neděle Březen 18 22:14:08 CET 2007

Zdenek Pizl wrote:

> Upresnim nekolik veci:
>
>   - mam do zdirky headphones pripojen a klasicka stereo sluchatka.
> Panelem jsem myslel zadni panel, jiny to ani nema.
>   - kdyz pustim system-config-sound, nabizi mi to jako PCM device ALC260
> Analog nabo ALC260 Digital
>   - kanaly nejsou ve stavu Mute, overeno pres alsamixer

Zeptam se jeste - jako začátečník - jakym zpusobem by se takova 7+1
karta s jednim vystupem a jednim vstupem pripojovala k 7+1 repro
soustave (respektive 5+1, kterou disponuji ja). To si nejak dokaze
:ocuchat" co tam je za kabel a podle toho prepnout vstup/vystup na
analog/digital? Prijde mi to az prilis sofistikovane ;-)

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu