Debian x Gentoo

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Neděle Březen 18 20:42:38 CET 2007

Proboha co je na serveru tak narocne na kompilaci?
Nereknu desktop, kde kompilujete Xka, KDE nebo Gnome, Firefox OOo atd,
ale server?
No flame, ale tvrdit, ze Gentoo je na server casove narocne, neni
argument, protoze to neni pravda.
Kazda distribuce ma sve pro a proti, ale na to musite prijit sam. To Vam
nikdo neporadi.
Nekdo pouzije na ten samej server Debian, nekdo jiny za Gentoo, treti
zase CentOS.

-- Filip Flajsar