Debian x Gentoo

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Pondělí Březen 19 07:06:59 CET 2007

Asi tak,

Rozhodně bych ale nedoporučoval používat dvě uplně rozdílné distribuce v jedné
sítí. Teda určitě, pokud jí sám celou spravujete, pokud ne, tak vám to taky
ulehčí práci, pokud náhodou budete za nějakého kolegu zaskakovat.

--
Antonín Mička