ICH7 Intel High Definition soundcard - nezvuci

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Březen 19 13:32:08 CET 2007

Zdenek Pizl napsal(a):

> Zeptam se jeste - jako začátečník - jakym zpusobem by se takova 7+1
> karta s jednim vystupem a jednim vstupem pripojovala k 7+1 repro
> soustave (respektive 5+1, kterou disponuji ja). To si nejak dokaze
> :ocuchat" co tam je za kabel a podle toho prepnout vstup/vystup na
> analog/digital? Prijde mi to az prilis sofistikovane ;-)

Modernější čipy umí zjistit zda byl připojen konektor, samozřejmě těžko
pozná zda to jsou stereo nebo 5.1 atd....

Jinak pod windows to funguje zapojím konektor a ovladač vypíše že do
toho a toho konektoru byl zastrčen kabel a zeptá se mě co je tam
připojeno a mám na výběr sluchátka nebo různé bedýnky atd.....

Takže digitální a analogový signál jde taky rozeznat.

A za chvíli bude doba kdy podle odporu toho připojeného zařízení pozná
že jsou to sluchátka nebo zesilovač atd...(toto zatím není implementováno)

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Ohlaš konec své řeči hodně napřed, aby posluchače netrefil radostí šlak.
		-- Tucholsky