PCI zvukovka

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Úterý Březen 20 23:12:26 CET 2007

Zdravim,

dnes som si objednaval komponenty pre vlastnorucne postavene HTPC (planujem
tam dat MythTV), ake ale bolo moje prekvapenie ked som nebol schopny najst
nikde kartu Audigy 2 (pripadne Audigy 1), ktoru som tam planoval dat (a ktore
su ALSA podporovane celkom dobre).

Aku nahradu mi doporucujete ? Vyzera, ze asi budem musiet upustit znacku
Creative :
1) Creative X-Fi je zatial nepouzitelne, neexistuju ovladace
2) Creative Audigy SE je podla vsetkeho uplne ina karta ako ostatne Audigy
karty (pouziva modul ca0106 a nie emu10k1).
3) Ak mate niekto skusenosti, ako je na tom ta Audigy SE v porovnani so
zvukovou kartou integrovanou na zakladovej doske (ADI® AD1988) ?

Navyse jeden z velkoobchodov vobec nema ine znacky zvukoviek a druhy ma okrem
Creative v kategorii 5.1 a viac iba znacky, ktore mi prilis vela optimizmu
nedavaju (SpeedDragon, STLAB).

Za vase odpovede a poznatky vopred dakujem
--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com