PCI zvukovka

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Březen 20 23:50:37 CET 2007

'brej,
	vim ze jsem mel oba chipy, pac si emu101k  pamatuji a momentalne
	zde mam take nejaky smejd jmenujici se, to nevim, ale lspci
	vyhodil Creative Labs SB Audigy LS a jestli si to dobre pamatuji,
	tak chip s ca0106 vytvari relativne lepsi priblizeni se
	zamyslenemu zvukovemu vystupu. Ale zkousel jsem to jen na stereo,
	ponevaz jsem zatim nesehnal nekoho kdo by me prodal slusnejsi
	bedynky za neslusne nizkou cenu.
	V porovnani s integrovanou zvukovkou,ktera ma ovladac  intel8x0
	jeto vylozene nadhera.
	Nadruhou stranu se integrovana vyborne hodi k reprackum v monitoru,
	abych melvhodny zvukovy vystup pro filmy aby me to neodfouklo
	pri debilne prezvucenych basovych pazasich papiry ze stoly.
	ced