PCI zvukovka

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Březen 21 11:31:02 CET 2007

Dne úterý 20 březen 2007 22:12 František Augusztin napsal(a):

> Aku nahradu mi doporucujete ? Vyzera, ze asi budem musiet upustit znacku
> Creative :
> 1) Creative X-Fi je zatial nepouzitelne, neexistuju ovladace
> 2) Creative Audigy SE je podla vsetkeho uplne ina karta ako ostatne Audigy
> karty (pouziva modul ca0106 a nie emu10k1).
> 3) Ak mate niekto skusenosti, ako je na tom ta Audigy SE v porovnani so
> zvukovou kartou integrovanou na zakladovej doske (ADI® AD1988) ?

Smím se zeptat, co si slibujete od karty s emu10k1 v počítači určeném pro
přehrávání hudby a filmů a vůbec proč si myslíte, že karty creative jsou
něco, za co má v dnešní době smysl utrácet peníze?

K věci. Pokud nemáte audiofilské ambice, tak i slušnější onboardovka (HD audio
např.) splní účel stejně nebo lépe (nativní podpora 44.1kHz) než nějaká
audigy. Další varianta je S/PDIF a receiver, jak radil Petr. Pokud to má být
opravdu dobrá zvukovka do PCI, tak se podívejte na něco jako M-audio
revolution.

Ctirad