PCI zvukovka

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Středa Březen 21 11:10:39 CET 2007

Petr Stehlik:
> ja nemam zkusenosti zadne, jen bych podotkl, ze si myslim, ze na
> zvukovce nezalezi, pokud D/A prevodniky posunu az za ni tim, ze ze
> zvukovky vedu signal do receiveru digitalne.

Tak daleko zatial este nie som :-), zatial to bude zapojene na drevene
reproduktory Genius SW-HF (ja viem, nic moc, ale mam ich uz dlhsie). A tam
digitalny zvuk zatial nedostanem, a neviem ako su teraz na tom kvalitativne
onboard zvukovky pouzivajuce modul intel-hda (v tomto pripade to bude
AD1988).  V notebooku mam Realtek ALC861, u nej ale kvalitativny posun oproti
intel8x0 nebadam...
--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com