Re: Náhrada za procmail - 2GB limit

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Březen 21 16:10:26 CET 2007

DD,

> O to jsem uvažoval - z mboxu jít na maildir... ale vzhledem k tomu,
> že obvyklá zátěž bude stáhnout poštu via POP3 (proto jsem to
> zmiňoval) - ale ty lidi jsou "čuňata", tak je mbox výhodnější,

vyhodnejsi proc? Mbox - pokud je velky silene zatezuje pamet a disky a
zpomaluje cely system (aspon na nasich servech se to tak chovalo).
POP3 daemon proleza cely mbox, aby zjistil kolik je v nem zprav a jak
jsou dlouhe (cili jen proste prihlaseni za ucelem zjisteni poctu zprav
v boxu bude trvat dlouho) , pripadne delete jen nekterych souboru je
narocne atd...

D. Toman