PCI zvukovka

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Březen 22 17:41:41 CET 2007

Josef Štengl napsal(a):

> 	Nemohu porovnavat vsechny soucastne zvukove integrovane cipy,
> 	ponevaz jsem jich valnou vetsinu neslysel, ale vyse uvedenou
> 	konfiguraci bezproblemu poznam a to i v silne podnapilem stavu.
> 	Mam to oosbne vyzkouseno, ponevaz nez jsem sinastavil ktera
> 	zvukovka bude primarni a sekundarni, tak se mi to nahodne
> 	detekovalo a poznal jsem kdyhrala primarni a kdy sekundarni.
> 	Ono hodne zalezi na tom co na tom mate pripoje k te zvukovce
> 	jaky zesilovac a reprobedny. netrofl bych si tot prohlasovat a
> 	pororvnavat to na reprackach co jsou od monitoru. Tam je to z
> [...]

Samozřejmě pokud připojuji k PC HIFI zesilovače a pořádné bedny tak
věřím že rozdíl je poznat - ovšem jde o to který zvuk je ten správný ono
aby něco znělo lépe tak je třeba použit nějaký filtr a ono to pro ucho
zní lépe.

Taky je podle mě problém jak kvalitní zesilovač je použit - jaké bedny
atd.....

A zjistit kde třeba se tam ten šum bere u mého staršího MB vznikla zemní
smyčka přes kablík audio k CD a pak bylo slyšet práce CPU :-) atd...

Samozřejmě na normálních bedýnkách co mají výkon 0,01W u monitoru nic
nepoznáte to je fakt pouze na zvuky z her.

Jinak normální hudbu jsem myslel normálně to co se hraje v rádiu (pop)
atd....

A samozřejmě pokud s hudbou chci něco dělat (pracovat) tak potřebuji
pořádnou zvukovku a to normální co se prodávají nejsou.

A pokud někdo chce pořádnou kvalitu tak potom už pouze digitální vstupy
a výstupy a externí zesilovače.

PS. Nevíte o nějakém levném zesilovači 5.1 s 2 digitálnímy (optika) vstupy ?
Co jsem našel tak to jsou většinou značkové předražené šunty které doma
stejně nevyužijete hlavně když je na tom napsáno 1000w :-(

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Někteří z tvých přátel tě chválí, někteří tě haní; přidrž se těch, kdo tě
haní, a straň se těch, kdo tě chválí.
		-- Talmud