Zkusenosti se zalohovanim na DVD-RAM

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Pátek Březen 23 09:51:19 CET 2007

Pouzivam asi 4 mesiace, zalohujem na to server.

FIlesystem UDF, problemy so sobormi som nepostrehol, ale zapisujem tam akurat
4gigovy afio archiv a jeho md5sum.

Problemy mam dva:

-	pri nahodenych udftools, mounte toho packet-device a jeho korektnom umounte
	nie je mozne tlacitkom ejectnut mechaniku. Som z toho zasadne na prasky,
	musim niekolko krat za sebou zavolat eject, pricom prvych x pokusov skonci s
	chybou. Pripadne zastavit udftools, potom uz ide eject aj tlacitkom.

-	po upgrade na debian 4.0 a zapise na dvd-ram ( packet writing ) sa najprv
	zapis rozbehne cca 30MB/s ( pocitam, ze to rve do cache v ram ), nasledne to
	spomali a umrie mi kompletne cely userspace!! Stroj odpoveda na ICMP, ale na
	akykolvek tcp packet odpovie SYN+RST. A som v prdeli. Stalo sa mi to takto
	vzdialene 4x, pomohol len krabicovy reset. Odvtedy som prestal dvd-ram
	pouzivat, nez nepridem na to, kde je zakopany pes.

--
Dusan