nastaveni ppp pro ADSL

Motyčka Jiří Mgr. jiri.motycka na vces.cz
Pondělí Březen 26 21:31:28 CEST 2007

Dobry den vespolek.

Mam USB ADSL modem Well Asu 8000. S driverem jsem nemel problem. Na cxacru
+ firmware z jadra 2.6.18 se chytne vpohode (prepokladam to podle toho, ze
dle logu detekuje ADSL linku s danymi rychlostmi upload a download).

Problem mam v tom, jak nastavit ppp protokol tak, aby se v ceskych
podminkach pripojil k ADSL siti O2.

Po delsim boji jsem se dozvedel, ze musim konfigurovat pppoe misto pppoa,
ale z hodnot a parametru, ktere tam musim zadat jsem nebyl moc chytry.

Nekde jsem se docetl o hodnotach VPI a VCI, ktere jsou pro Cechy pry 8 a
48, ale nevim kam s nimi.

Nemate nekdo jiz zkusenosti s timto? Podelili byste se nekdo se mnou o
konfiguracni soubory k ppp ?

ps.: Login a heslo k ADSL mam a do pap-secrets a chap-secrets jsem ho snad
zadal spravne.

Diky za kazdou radu,
Jiri Motycka