Sync WIndows Mobile 5 a KDE/Kontact

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Březen 29 12:44:37 CEST 2007

On Tue, 27 Mar 2007 17:37:37 GMT, Milos Prudek <prudek na bvx.cz> wrote:

>  Konkrétně se rozhoduju mezi Palm TX a FSC Pocket LOOX N560.

	Mám Palm Zire 72 a synchronizovat jde proti Kpilotu. Ten pak uloží
data do všech K-aplikací, takže to je asi v podstatě to, co hledáte. Na SD
kartu se dostávám pomocí CardExportu, který udělá z Palmu mass storage.
Synchronizaci k Linuxu moc nepoužívám, synchronizuju v práci k Windows, ale
pokud máte nějaký konkrétní dotaz, tak to zjistím.

	S konkurenční platformou jsem byl ve styku asi před čtyřmi lety, kde
třeba konkrétně přístup na SD řešit skoro nešel, ale to je dávno a dnes
nemohu sloužit.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860