samba radic domeny

Synek Miloslav synek na pbtisk.cz
Čtvrtek Březen 29 12:45:37 CEST 2007

dobry den,

> Jedno takové jsme několikrát přeinstalovávali, dávali jsme na
> něj XP Pro i Win2000, měnili jsme základní desku za jiný typ
> (!) a vždy to dopadlo stejně. Nakonec jsme se ho museli

... s deskou jste menili i sitovou kartu? Me se u jednoho pocitace
toto chovani objevilo zase po vymene sitove karty (Realtek za Realtek).
Potom ale cely pocitac "byl odejit" mimo firmu, takze uz jsem nemel
moznost vyzkouset dalsi vymenu.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů,
které by bez nich vůbec neexistovaly......