monitoring site na urovni TCP/UDP v Linuxu

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Čtvrtek Březen 29 16:48:14 CEST 2007

Dne čtvrtek 29 březen 2007 14:47 Libor Chocholaty napsal(a):

> A jedna se o "nejakou vedu" kdyz objevujete objevene? ;-)

 No, nevedel jsem, ze cilem Diplomove prace je prinaset nove objevy. Pokud
to tak nekde chodi, ukazte mi tu skvelou univerzitu. Ja jsem prosil jen o radu
s mym problemem.
(Ptam-li se jak zasroubovat zarovku do lampy, nepotrebuji aby mi nekdo radil,
ze mam koupit uspornou a nebo at si odtemnim zaluzie v okne) Omlouvam se za
male prirovnani.

A.K.

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz