monitoring site na urovni TCP/UDP v Linuxu

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Březen 29 17:27:13 CEST 2007

Antonín Kolísek wrote:

>  No, nevedel jsem, ze cilem Diplomove prace je prinaset nove objevy. Pokud
> to tak nekde chodi, ukazte mi tu skvelou univerzitu. Ja jsem prosil jen o radu
> s mym problemem.
> (Ptam-li se jak zasroubovat zarovku do lampy, nepotrebuji aby mi nekdo radil,
> ze mam koupit uspornou a nebo at si odtemnim zaluzie v okne) Omlouvam se za
> male prirovnani.

Ja jenom, ze jste psal, ze vam nejde o to vedet, co pouzit, protoze to
ma vypadat jako veda. Tak jsem napsal, ze vymyslet vymyslene neni veda.
A diplomova prace by nejaky inovacni prinos mit mela. Ovsem ten si
nevoli student, ale zadavajici kantor. Takze moje vytka miri spise jeho
smerem, nez vasim.
Jako prinosnou diplomku bych videl treba pokus navrhnout lepsi
implementaci prekladace filtrovacich vyrazu, ktery je vsechno mozne, jen
ne optimalni.

Libor