PCI zvukovka

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Pátek Březen 30 08:56:41 CEST 2007

> Musím říct, že s HDaudio (alespoň na platformě intel) jsem nikdy neměl
> nejmenší problém. Občas je potřeba (typicky některé notebooky) přepnout v
> mixeru ještě něco dalšího, kromě obligátního "master" a "pcm", aby to bylo
> slyšet, ale na vyloženě nefunkční zvukovku jsem zatím nenarazil. A to
> počítám i různé modely Vaio a FS, které disponují hodně nestandardními
> věcmi (dostalo mě například tlačítko eject u DVD mechaniky, které ke své
> funkci vyžaduje nabootovaný operační systém).

Tak a stalo sa presne to co som ocakaval. Vystup v pohode (otestovane cez
mpg123 aj alsaplayer), ale vstupy su hluche. TV karta je na zvukovku
(bohuzial) prepojena cez audio kablik (aky zvykol byt pre prepojenie CD
mechanik), kazda jedna volba v alsamixeri (playback aj capture) je zapnuta a
na maxime, v pripade moznosti viacerych volieb vyskusane vsetky, napriek tomu
je ticho...

Mate niekto skusenosti s hda-intel s AD1988 a s tym, ci u nej vobec funguju
vstupy (Line, Mic, CD) alebo nie ? Na stranke ALSA projectu AD1988 vobec nie
je uvedeny, zavedenie jeho podpory som nasiel iba v kernel changelogoch.
--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com