Spolahliva SMS brana

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Pátek Březen 30 13:16:04 CEST 2007

Zdravím,

Některém e-shopu jsem kdysi zahlédnul krabičku, co měla jeden ethernetový port
a dva konektory na GSM antény, umělo to kromě vámy požadoveného GSM i SIP a
další protokoly VoIP... ale přesně co to bylo si nevzpomínám.

--
Antonín Mička