Prenos souboru pres icq za firewalem

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Pátek Březen 30 14:05:04 CEST 2007

Preji pekny den,

snazim se uz nejakou chvili rozchodit prenos souboru pres icq za fw, ale
nejak se mi nedari. Komunika icq chodi pres proxy, ale jakekoliv nastaveni
portu pres iptables je neucinne. Prenos souboru sice nastartuje, ale stroje
se naprimo nespoji, takze prenos zase spadne.

Hledal jsem par hodin na inetu, nasel jsem i existujici modul ip_masq_icq,
ktery by to mel resit, ale ani jsem ho nezkousel neb jinde zase popisuji, ze
to s novejsimi verzemi icq 5 nechodi.

Problem je asi v dznamickem pridelovani portu pro prenosy. Snad by se to
dalo resit, kdyby byl za fw 1 klient s icq, ale pokud jich je vic, tak nevim
jak.

Mate to nekdo spolehlive rozchozene? Pokud ano, tak jakym zpusobem mate
nastavene iptables a icq?

Diky, Honza.