Spolahliva SMS brana

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Pátek Březen 30 14:57:53 CEST 2007

Michal Rybarik wrote:

> Zdravim,

Cauki!

> prevadzkujete niekto na Linuxe SMS branu? Ja som po roku a pol labovania
> zufaly a v koncoch, neviem vyriesit nic co by bolo stabilne chodive.

neprovozuji to dlouho, vlastne teprve 2 tydny, ale vypada to spolehlive. Modem
Siemens MC39i + gsmlib. Modem se da koupit na Aukru za cca 500,-, lidem uz
GPRS nestaci, tak je prodavaji za par supu. Pro nase ucely idealni. Par
skriptiku a je to. Kdyby modem nahodou vyhnil,
AT+CFUN=1,1 ; to je totalni reset
sleep 20
AT+CPIN=1234
a znova pustit gsmsmsd.

Je to parada, jen ve spoolu vytvoris soubor, kde na 1. radku je telefonni
cislo a na zbylych je text zpravy a on ji do 5-ti sekund odesle. Kdyz ti
prijde SMS, muzes nadefinovat ACTION, treba ji nekam odmailovat nebo cokoli
jineho.

Dalsi tenhle Siemens mam u meteostanice, ktera pres GPRS predava data o pocasi
(taky ne dlouho, asi 3 tydny). Zatim to nikdy nevyhnilo tak, ze by se to
muselo rucne resetovat.

--
Petr