Greylist (was Re: www.tiptrans.com ZADOST)

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Středa Květen 2 18:12:21 CEST 2007

On Wednesday 02 of May 2007 15:39:00 Ladislav Vaiz wrote:

> S tim jsem se nesetkal. Nejsem vsak odpovedny za nedodrzovani standardu
> cizimi stroji a nijak mi to nevadi. Jako spravce hobby serveru si to muzu
> dovolit. Jak jste se o tom dozvedel? Odesilateli prisla bounce? Nebo ty
> odmitnute servery byli spammeri? :-)

Problem je, ze neexistuji pouze hobby servery a i u tech to drive ci pozdeji
zacne vadit - nejpozdeji v okamziku, kdy vam to vykosti nabidku k ucasti na
neodolatelne uzasnem projektu.
Osobne mi prijde, ze vice ci mene soukromy dns blacklist krmeny vhodnymi daty
s rozumnou expiraci udela lepsi sluzbu.

--
Zdenek Mazanec
http://mandrivauser.cz