Greylist (was Re: www.tiptrans.com ZADOST)

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Květen 2 18:53:33 CEST 2007

> Problem je, ze neexistuji pouze hobby servery a i u tech to drive ci pozdeji
> zacne vadit - nejpozdeji v okamziku, kdy vam to vykosti nabidku k ucasti na
> neodolatelne uzasnem projektu.
> Osobne mi prijde, ze vice ci mene soukromy dns blacklist krmeny vhodnymi daty
> s rozumnou expiraci udela lepsi sluzbu.

Já to beru, žádné řešení není všespásné a u spamu to platí také.
Neodolatelné nabídky z korektních MTA mi přijdou tak jako tak. Zpoždění
u prvních mailů je typicky kolem půl hodiny a to snadno přežiju. Kdo mi
něco chce rychleji, tak nepoužije e-mail.
Je to samozřejmě na konkrétním správci, aby zvážil všechna pro a proti.
U mě to vyhrál postgrey a těch několik prošlých spamů měsíčně beru za
vítané zpestření dne.

Láďa