Kódovástránkafilesystému

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Květen 12 11:28:06 CEST 2007

Jan Otte napsal(a):

> Acho jo, tohle vypada na flame.
>
> Z jakeho duvodu bych mel ze standardu ISO, konkretne ISO-8859-2
> prechazet na UTF-8?

Třeba ten že se pak používá pouze jedno kodování (jenom to jedno správné
:-)) a odpadají problémy s tím že některé znaky v některém nejsou.

> (duvody ze je to moderni a ze to pouziva vetsina pro me nejsou duvody)

Že by důvod byl v tom že v unicode napíši vše :-)

Pokud nechcete přecházet tak proč potom nepoužíváte pořád ASCII ?
tj A-Z a-z 0-9 a pár znaků jako /\-/*-+ atd....

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Kdybych mohl volit, dal bych přednost tiché moudrosti před upovídanou
hloupostí.
		-- Cicero