Kódovástránkafilesystému

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Sobota Květen 12 13:45:54 CEST 2007

> Třeba ten že se pak používá pouze jedno kodování (jenom to jedno správné
> :-)) a odpadají problémy s tím že některé znaky v některém nejsou.
A nechybelo by vam to napeti, ktere se da prozit ted, kdyz narazite na
exotickou znakovou sadu?

> Že by důvod byl v tom že v unicode napíši vše :-)
To je jiste pravda. Ale co s dokumenty, ktere v utf nejsou? Ty pro zmenu
neprectu. Leda bych konvertoval znakovou sadu a pak jsem tam, odkud jsem
chtel utect.
Jinak na svem utf-8 systemu rozhodne nejsem schopen napsat (s rozumnym usilim)
cokoliv.

> Pokud nechcete přecházet tak proč potom nepoužíváte pořád ASCII ?
> tj A-Z a-z 0-9 a pár znaků jako /\-/*-+ atd....
To by byl mezi nami vyborny napad. Tyhle znaky opravdu dokaze napsat a precist
kazdy na kazdem systemu (no dobre, ne uplne kazdy a ne uplne vsude, ale
rekneme v hodne velkem okoli)

--
Zdenek Mazanec