Kódovástránkafilesystému

Jan Otte jotte na suse.cz
Pondělí Květen 14 14:02:05 CEST 2007

> Problém je, že nedodstatky ISO-8859-2 (např. chybějící úvozovky)
> nutí jeho uživatele k různým obezličkám (,, ``), které už jsou
> mimo tento standard a kvůli kterým se Vám ten ideál 1:1
> přenositelnosti trochu zvrtává. Ano, existuje cstocs, které
> TeXové kódování rozluští, ale realita je, že pak už nepoužíváte
> ten standard, ale jeho jakousi soukromou extenzi.

Posledni uvedene tvrzeni je zrejma lez.

Nemusim o tomto tematu prudit s flame, ale snaha o uzavreni diskuse vetu
po uvedeni lziveho obhajujiciho tvrzeni neni pekna.

Mimochodem, take jsem nepsal o prevodu 1:1, nepodsouvejte mi co jsem
nenapsal. A toto uz je opravdu radny flame, o ja hlava dubova, zase jsem
se nechal vytocit, snad to uz napriste vydrzim :-)

Honza