OO a unicode? (Re: Kódovástránkafilesystému)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Květen 14 17:49:42 CEST 2007

Petr Vileta napsal(a):
> "Petr Tomasek" <tomasek na etf.cuni.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:mailman.757.1179099068.4027.linux na linux.cz...
>>
> Mno, nedavno (asi 3 tydny) jsem nahraval OO nekomu do Widli, zkusil jsem
> navolit Arial Unicode a napsat neco azbukou. A slo to. Predpokladam, ze
> wokenni verze se dela az po linuxove.

Mám dojem že se unicode v OO používá pouze mám dojem že je tam nějakej
problém s více různýmy jazyky v jednom dokumentu, prostě máte nastavené
české a když budete psát třeba rusky budou vyskakovat chyby ve slovniku.

Viz soubor z OO kde je hlavička:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

	Agnes se zadívala na Stařenku a její děti, jak soustředěně
naslouchají té nejhorší hudbě, jaká se v lancreském zámku ozvala od doby,
kdy dudy Jeníka Ogga někdo shodil ze schodů.
		-- T. Pratchett: Carpe jugulum