Re: Kódovástránkafilesystému

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 15 05:01:04 CEST 2007

"Jan Otte" <jotte na suse.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.772.1179133224.4027.linux na linux.cz...

> Jelikoz sve dokumenty pisi cesky, toto pro me nepredstavuje problem a
> tudiz (pro me) neni duvodem prechazet na utf-8

Mozna me napadl jeste jeden duvod. Nedavno jsem napsal nejaky freeware v
Perlu. Jen tak pro sebe. Pak jsem to jen tak dal na svuj web a najednou o to
zacal byt zajem. Napsal mi jeden Nemec, ze by to prelozil do nemciny, jeslti
mam zajem. Pak se ozval Rus, pak Slovak. No a najednou jsem mel problem,
protoze jeden jediny program musel zvladnout ruzne abecedy, vcetne azbuky.
Tak jsem to cele predelal na pouzivani unicode a jsme u toho. Pokud si tento
program budete chtit spustit na vasem PC (Linux nebo Widle, mam oboji), tak
to proste neuvidite spravne. Tedy kupodivu v tech Widlich XP to videt
spravne je a to cesky, nemecky i azbukou. Widle sice pouzivaji v ceske
lokalizaci sadu CP1250 (windows-1250), ale interne bezi v unicode.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz